dimecres, 5 de febrer del 2014

EXPERIÈNCIES

Buscar els errors per poder millorar!

He trobat els errors!!  Com alguns ja sabeu, el mes de desembre vaig deixar de ser entrenador de l'equip on estava entrenant, per tant vaig tenir una mala experiència, la meva primera mala experiència com a entrenador pel que fa als resultats. Des del dia que vaig deixar de ser l'entrenador, l'única cosa que m'ha preocupat ha estat trobar on m'havia equivocat:  els entrenaments, els plantejaments de partit, etc. La gent diu: no et preocupis la culpa no és teva, has fet el que has pogut i mil tòpics que tots hem sentit un munt de vegades. 
Jo crec que la culpa sempre és compartida, tots som culpables de la situació, i més quan hi ha tantes persones que en formen part, però qui no es va comunicar prou bé amb els jugadors , qui no va ser capaç de fer arribar el missatge, no els va fer creure suficient ,... vaig ser jo i així podria estar una estona fins a anomenar totes les claus del que per mi va ser la causa de la situació en que ens vàrem veure immersos.
La lliçó que em deixa aquesta experiència és que abans de començar i just en el moment  que comences has de tenir i deixar les coses clares a la gent que forma part del projecte, explicar on vols anar,  amb què hi vols anar i sobretot deixar clar que aquell que no vulgui venir o vulgui canviar el rumb, ha de baixar,  perquè si deixes que et vagin portant, potser hauràs entrat en el camí equivocat i ja no hi haurà marxa enrere.
L'experiència m'ha fet millor, però buscar els errors és el que m'ha fet millorar, ara estic més preparat i em sento més fort.
Des d'aquí, només agraïments a tots els qui varen formar part d'aquest projecte. A tots i a cada un d'ells perquè tots m'han ensenyat coses, bones i dolentes (per sort més de bones). 

Segurament, no he explicat res de nou, però si algú passa per aquesta situació una bona manera de superar-la (tot i que a mi se m'ha fet llarg) és buscant els errors!!

1 comentari:

Tacho ha dit...

T'entenc perfectament!!! La reflexió és sempre necessària i sempre et farà millorar!! Segueix fent preguntes si el que vols és trobar respostes. Per mi és la única manera d'aprendre!!! Una abraçada trempat!!

Si ho penges a facebook et segueixo millor!! Jejeje!!
Tacho