divendres, 24 de gener del 2014

BENVINGUTS AL BLOG

Aquest és el bloc den Xevi Bonet, on a partir d'aquest moment només és parlarà de futbol; el futbol com jo el veig i l'entenc. Intentaré aportar el meu punt de vista de les coses que passen i l'envolten així com penjar exercicis i tasques que realitzo jo com entrenador o bé que trobo interessants dins el que considero el meu mètode de treball. Aquest mètode no és ni millor, ni pitjor, segurament ni tant sols diferent ja que moltes de les coses que publicaré o penjaré ja s'hauran publicat abans o seran similars, estareu tips de realitzar-les (exercicis, circuits,etc.); però si de tant en tant el blog pot servir a algú de vosaltres per aprendre o per tenir un punt de vista diferent em donaré per satisfet i crec que en gran part l'objectiu amb que ha estat creat s'haurà complert.